Tekan Ajee

Saya Tak 'Famous' dan Saya Tahu

Assalamualaikum..
Hye korang semua..
Dah lame Mia x mengupdate blog ni kan??
Kan Mia ade bgitau akhir2 ni Mia busy sikit yer..Huhu
X dapat lah Mia nk sentiase mengupdate..
Pegang lappy pon x sempat tau!!

Harini Mia nk citer pasalTwitter n Facebook..Hahaha...Bile dh x de idea nk tulis ape mcm ni lah jadinye..Twitter n Facebook pon leh jadi bahan cerita,,X kesah lah..Kalau korang sudi membaca,bace je lah..Kalau x leh tekan 'x' dkat tab tu laju2...

Hurmmmm..."Saya Tak Famous Dan Saya Tahu"...Kenapa tiba2 je nih??hahaha...Cube tengok Twitter Mia,,dh 32 hari followers baru 54..Yerr..Saya tahu saya tidak sefemous anda..Saya sedar siapa diri saya..Ku sedar ku tak seberapa..Dibanding dengan korang semua..Haha..Abaikan kemerepekan saya itu tadi.

Back to Twitter tadi...Mesti rmai yg tau Mia ade twitter kan sbb sebelum bace post ni mesti ade button follow twitter Mia tu..Tekan jgn x tekan tau..Semua org yg follow Mia,Mia follow balik..InsyaAllah kalau ade mase terluang..hehehe...Cakap mcm payah sangat je kan..

Skarang Facebook pulak eh..Mia x ingat lah Mia ade fb mase bile..Kalau x silap tahun 2009..Tapi mase dulu rmai yg add Mia tpi Mia x terima..Mia cume terima yg Mia kenal je..Jual mahal lah kirenye dulu tuh..Masuk tahun 2011,Mia accept je kecuali org ngara lain..Hihi..

And pada malam ni,Mia tersenyum tengok friends Mia bertambah..hehehe..Chat pon sentiasa atas 50 jumlahnye..Tapi x de spe nk tgur..Huhu..Saya Tak Famous Dan Saya Tahu..Hihi..Ini je lah sedikit sebanyak tentang Facebook dan Twitter Mia..

p/s:Gambar akan disiarkan dalam episod akan datang..Hehe..Wait2,spe2 ade Twitter kat sini,bagitau Mia kt t
comment..Mia rajin on twitter tau x..haha



Dah bace?Like jer..Comment jgn lupe.. =)

No comments:

Post a Comment

Commentlah..X payah malu2..Mia syg korang kalau korang comment :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...